Σάββατο, 4 Ιουνίου 2016

Συμπλήρωση της υπ' αριθμ. πρωτοκόλλου ........./31-05-2016 Αναφοράς -Καταγγελίας κατά εταιρείας κινητής τηλεφωνίας στον Συνήγορο του Καταναλωτή

Καλημέρα σας.

       Σε συνέχεια της με αριθμό πρωτοκόλλου ........./31-5-2016 Αναφοράς-Καταγγελίας που σας υπέβαλλα και προς συμπλήρωσή της επάγομαι τα ακόλουθα:

      Η τακτική της αυθαίρετης-μονομερούς εκ μέρους της .............. αναβάθμισης του προγράμματός μου συμβολαίου σε αυτή με τη συνακόλουθη αυθαίρετη-μονομερή εκ μέρους της αύξηση του παγίου μου είμαι σε θέση να γνωρίζω από συζητήσεις με φίλους και γνωστούς ότι ακολουθείται ως τακτική και από τις άλλες δύο εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εάν κάποιος π.χ. εγώ εν προκειμένω αποφασίσω για το λόγο αυτό να καταγγείλω τη σύμβασή μου με την ................. και να συμβληθώ με κάποια από τις άλλες δύο εταιρείες κινητής που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, τότε θα έχω να αντιμετωπίσω την ίδια απόλυτα καταχρηστική και παράνομη πρακτική. 

       Αν λοιπόν αποφασίσει κάποιος να καταγγείλει τη σύμβασή του πχ με την .......... κ συμβληθεί με άλλη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας κ διαπιστώσει ότι κ η άλλη εταιρεία κινητής κάνει το ίδιο, ή δεν συμβληθεί με άλλη εταιρεία γιατί ήδη γνωρίζει ότι κάνει το ίδιο, κ εάν επιπλέον γνωρίζει ότι κ οι τρεις εν Ελλάδι εταιρείες κινητής κάνουν το ίδιο, αυτό λέγεται ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ.
      
       Εναρμονισμένη πρακτική υπάρχει όταν μια συγκεκριμένη, ανταγωνιστικά κρίσιμη, συμπεριφορά επιχειρήσεων (π.χ. πολιτική τιμών) δεν είναι αποτέλεσμα αυτόνομης επιχειρηματικής πρακτικής που προσανατολίζεται στις οικονομικές συνθήκες και στις συνθήκες της αγοράς, αλλά συνέπεια μιας καθ’ οιονδήποτε τρόπο συντελούμενης συνεννόησης μεταξύ τους. Πρόκειται, δηλαδή, για μορφή συντονισμού μεταξύ επιχειρήσεων, που χωρίς να έχει εξελιχθεί μέχρι την πραγματοποίηση μιας κατά κυριολεξία συμφωνίας, υποκαθιστά συνειδητά στην πράξη τη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων.
      Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής είναι παγιδευμένος έχοντας μόνο δύο επιλογές: Ή θα επιλέξει να παραμείνει στην εταιρεία με την οποία έχει ήδη συμβληθεί, σκύβοντας το κεφάλι και αποδεχόμενος την αυθαίρετη και απόλυτα καταχρηστική αύξηση του παγίου του, πληρώνοντας από χρήματα που δεν έχει ούτε ως υστέρημα, προκειμένου να έχει κινητή τηλεφωνία, γιατί γνωρίζει ότι και όλες οι άλλες εταιρείες πράττουν το ίδιο, οπότε δεν θα κερδίσει κάτι επιλέγοντας μία άλλη εταιρεία, είτε θα επιλέξει να μείνει χωρίς κινητό τηλέφωνο καθώς δεν αντέχει οικονομικά την αυθαίρετη αύξηση του παγίου του. Αυτό είναι λογικά, νομικά και ουσιαστικά άτοπο και δεν μπορεί να συμβαίνει. Συνιστά εναρμονισμένη πρακτική, νόθευση του ανταγωνισμού και όχι μόνο.
     Παρακαλώ η υπ' αριθμ. ............../31-05-2016 αναφορά-καταγγελία μου μαζί με την παρούσα συμπλήρωσή της να διαβιβαστεί αρμοδίως εκ μέρους σας και στην Επιτροπή Ανταγωνισμού έστω ως πληροφορία για τις δικές της αυτεπάγγελτες ενέργειες.
    Σας ευχαριστώ προκαταβολικά, ρητώς επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός του.
      Με εκτίμηση,
 Ανδρέας Βασ. Φλώρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου